tirsdag 9. februar 2016

Venezia!

Etter endt arbeidsuke dro jeg og Fredrik opp til Irmi på fredag og utenfor på plassen der hun bor er det en skøytebane. Der skulle vi spille icestock (?) det ligner på curling. Vi møtte mange morsomme mennesker og det var veldig gøy å prøve, laget vårt vant til og med begge gangene!

På lørdag morgen var det klart for Venezia tur! Bussen gikk fra hauptbanhof klokka 5, så det ble en veldig lang dag! Bussturen tok 6 timer hver veg. For å komme inn til byen måtte vi ta båt, det tok ikke mer enn 15-20 minutter. Det var kjempemasse folk der, og mange hadde kledd seg ut. Venezia er et helt fantastisk sted og jeg håper jeg kan reise tilbake dit en gang. Vi var veldig heldige med været, det var sol og rundt 10 grader hele dagen.

Icestock






















På søndag var det fastelaven og tradisjon tro, så ble det boller! Det er ikke akkurat fullt utstyrt det kjøkkenet vibhar så her ble kremen piska med gaffel! Jeg var veldig skeptisk til å begynne med men det gikk kjempebra! Bare fantasien setter grenser, men nå har jeg endelig fått kjøpt en visp til senere anledninger! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar