tirsdag 8. mars 2016

Norgesbesøk

nå er det en stund siden jeg har blogget, og siden sist har jeg hatt en del besøk fra Norge. Forrige mandag kom Hege fra internasjonalt servicekontor for å se hvordan vi hadde det. Det var veldig koselig med besøk fra norge og alt går veldig bra på jobben og vi hadde en fin middag på kvelden.  Etter en uke med jobb fikk jeg enda et besøk på fredag. Da kom pappa og kjæresten hans og vi har vært ute å spist og jeg har vist dem byen og det var et kjempehyggelig besøk.
I går kom sjefen min fra Norge på besøk. I dag har han vært med litt på kjøkkenet for å se hvordan det er, men vi fikk gå ganske tidlig så jeg fikk vist han byen også.
Når jeg får så mye besøk merker jeg at hjemlengselen kommer snikende inn, men nå er det ikke så veldig lenge til vi skal hjem. Det skal bli veldig godt å komme hjem, men jeg kommer nok til å savne å være her ganske fort tror jeg.
Her er et bilde av meg og Phillip som er kjøkkensjef på hotellet. Synes jeg er veldig pen med caps på!  (Not)

Våren er ikke langt rundt hjørnet

Synes det ble et fint navn på meg når jeg hadde reservert bord på lørdag.

Fra Shlossberg i dag

Fra shloss Eggenberg i dag 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar