søndag 10. januar 2016

Endelig fremme!

I går ettermiddag landet flyet vårt i Graz. Det ble en litt lengre reise enn forventet når flyet fra Norge til Frankfurt var forsinket og vi ikke rakk flyet til Graz. Så det ble lenge og vente på flyplassen i Frankfurt men vi kom frem til slutt! I Graz ble vi møtt av kontaktpersonen vår Irmi og sønnen hennes. Det virket som veldig hyggelige folk og vi gikk ut for å spise middag. Etter det ble jeg kjørt til der jeg skal bo sammen med 2 andre jenter de 3 første ukene. Det virker greit å bo her og jentene virker hyggelige . De er fra Polen og Brasil. 
Jeg merker at jeg ikke er vant til å bo i en storby der trikken går forbi vinduet hele tiden, men det blir jeg helt sikkert vant til!
I dag kommer Irmi og henter oss og vi skal på brunsj hos henne og senere ut og se byen. Det tror jeg blir veldig gøy. Det virker som en veldig fin by.




På flyplassen spiste vi Bratwurst med sauerkraut og potetmos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar