fredag 15. januar 2016

Første uka i Graz

Nå har det snart gått en uke siden vi kom hit. Tiden har gått veldig fort. Vi har vært på språkkurs hver dag fra klokka 9 til ca 13.00. Det har vært veldig lærerikt og Irmi har mange morsomme måter å lære på. Vi har prøvd å bruke tysk når vi skal ut å spise osv, men det er veldig vanskelig. det går jo selvfølgelig bedre etterhvert. Ellers har vi vært turister og bare gått rundt i byen. På kveldene har vi vært ute å spist og vi har prøvd noen med typisk østerriksk mat og noen italienske restauranter. Vi har vært på Arnold Swartzenegger museum og på schloss Eggenberg.
I går besøkte jeg og Irmi hotellet jeg skal jobbe på og jeg er veldig positiv til det! Det var en fin plass og de jeg skal jobbe sammen med virker veldig greie! Jeg gleder meg til å begynne å jobbe igjen, selvom det også er godt å ha "fri".
Fra språkkurset

En liten gåtur rundt Shlossberg

Arnold Swartzenegger museum


Schloss Eggenberg


I dag spiste vi sachertorte på Sacher cafe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar