fredag 8. januar 2016

Snart avreise!

I morgen tidlig reiser jeg til Graz i Østerrike. Tiden har gått utrolig fort siden jeg fant ut at jeg skulle ut å reise. Jeg gleder meg veldig til å komme meg ut i den store verden og oppleve helt nye ting. Det føles litt utenfor komfortsonen, det er også en god grunn til at jeg søkte om å få reise.

Her i Norge er jeg lærling som kokk på et hotell som heter Spåtind sport hotel. Jeg skal være i Østerrike i 3 måneder, de 3 første ukene skal jeg være på språkkurs og resten av tiden skal jeg jobbe på et hotell som heter Novapark hotel. Nå er kofferten nesten pakket ferdig og i kveld sier jeg hadet til alle vennene mine. Det kommer nok tik å bli veldig trist å si hadet for 3 måneder, men jeg kommer jo tilbake!

Forventningene til turen er mange! Først og fremst gleder jeg meg til nye opplevelser og utfordringer. Det blir spennende å oppleve en annen kultur og et annet arbeidsmiljø og rutiner som jeg ikke er vant til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar