søndag 24. januar 2016

Slalåm og uka som har gått

Nok en uke har gått her i Graz, og i morgen går vi inn i den siste uka med språkkurs. Siden sist har vi vært på språkkurs, vært ute å spist og spilt biljard. I går var vi i Haus og kjørte slalåm. Vi hadde meldt oss på en buss som kjører fra Murpark og til Haus. Bussturen tok 2 timer en veg, vi reiste 07.00 på morgenen så det ble en lang dag. Etter at vi hadde kjørt slalåm en god stund spiste vi og etter det bestemte jeg meg for å kaste inn håndkleet på grunn av vonde bein. Men det var veldig morro. Jeg satte meg i cafeen som var i skianlegget og drakk kakao og så på utfor på ski. Når vi kom hjem i går var jeg veldig sliten og det var godt med en varm og god dusj. Det sier litt hvor kjei jeg var når jeg sovna mens romkameratene mine hadde fest! Dagen i dag har bare gått til avslapping og vasking av klær og lignende. I morgen går turen til Wien sammen med Irmi, noe som jeg gleder meg veldig til!

Fra schlossberg forrige søndag 










Her er vi på språkkurs. Dette er gutta jeg reiser med; Ola og Fredrik 

Hauser; vi var litt uheldige med været siden det snødde og var tåkete, men alt i alt var det en fin dag! 





Dette er tatt fra i morges da jeg gikk til butikken. Det er så stille og fredelig på en søndags morgen i forhold til ellers i uka her! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar