torsdag 4. februar 2016

Første uka i jobb snart over!

på mandag begynte jeg å jobbe på hotell Novapark. Forventningene var høye og jeg var spent og klar for å begynne å jobbe her i Østerrike. Jeg fant ut veldig fort at det kommer til å bli en veldig annerledes hverdag enn det jeg er vant til. Det var veldig skummelt de første timene med et helt nytt kjøkken og veldig mange nye mennesker å forholde seg til. Etter første dag i jobb var jeg veldig skeptisk for å være helt ærlig. Med litt språkforvirring og mye nye inntrykk hadde jeg blandede følelser om fortsettelsen, men etter 4 dager så synes jeg det har gått veldig bra. Jeg blir veldig fort kjent med de jeg jobber med og arbeidsoppgavene. De er veldig flinke og jeg kommer til å lære veldig mye i løpet av disse ukene, det er jeg helt sikker på!

Ellers var vi på sjokoladefabrikken Zotter i helga, det var veldig interresant og vi smakte mye forskjellig og god sjokolade. På mandag ettermiddag flyttet jeg sammen med gutta jeg reiser med, Ola og Fredrik. Det er litt mindre her enn der jeg bodde først, men jeg trives veldig!
Shloss Riegersburg litt utenfor Zotter




Har ikke tatt mye bilder fra kjøkkenet, men her lagde vi rundstykker på morgenen.


Jeg fikk navneskilt og en greie (aner ikke hva det heter!) der det står ich lerne (jeg lærer) 

Utenfor hotellet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar